torsdag 29 mars 2012

Avkoppling

Jag var uppe i Pite i helgen. Jag verkligen älskar att komma "hem". Det är så skönt med lugnet, tystnaden och all natur. Mina föräldrar bror precis vid Pite-älven och jag har egen stuga alldeles vid vattnet, sämre kan man ha det....

Det var lite mer vinter däruppe än i Stockholm


Blev en hel del promenader på isen.


När vi lessnade på promenaderna hoppade vi på skotern

 Nej, det är inte Hannibal, bara en väl skyddad Marie ; )

Bäst att tanka så att bensinen inte tar slut
Lunchtime, man blir hungrig av att vara ute i naturen

Vilopaus


Det nappade dåligt
Men en av oss fick en fisk ialla fall 
När dom vuxna fiskade passade barnen på att leka
Även renfamiljen tog sig en promenad på isen


Ibland kan jag undrar jag hur jag står ut med stressen och hysterin som råder i Stockholm. Å, andra sidan finns ju för och nackdelar med allt, utbudet är ju till exempel större i Stockholm.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar