söndag 13 oktober 2013

I am back



Det blev en väldans lång bloggpaus. Finns det någon kvar eller har ni tröttnat på tomheten härinne?! Jag har helt enkelt inte haft inspirationen att komma igång med bloggen igen efter semestern. Har påbörjat några rader ibland för att sedan radera dem igen.

I helgen har jag gått en hälsoinformatörsutbildning The Academy för att uppdatera mina kunskaper inom kost och hälsa samt lära mig ännu mera. Det var kul och lärorikt! Vi fick bland annat öva på att föreläsa, något som inte är min favoritsyssla men som jag verkligen behöver träna på eftersom jag ska hålla en kostföreläsning på mitt jobb i mars. Jag har ju ett tag på mig att öva men tiden går fort så det är lika bra att börja så snart som möjligt.

Kanske var det ny inspiration jag behövde för nu blev jag lite bloggsugen igen. : ) Vi får se hur länge det håller i sig. Jag tänker som så att jag inte behöver blogga varje dag utan lite då och då när jag känner för det.

12 kommentarer:

  1. Å vad kul! Välkomen tillbaka, jag har saknat dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart vi är kvar. Kul att du är tillbaka! :-)
    Kram M

    SvaraRadera
  3. jaaaa, äntligen . Som jag längtat :)

    SvaraRadera
  4. Jippi!! Va roligt att du är tillbaka! :-)

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du är tillbaka! Har saknat dina inlägg :)
    Spännande med utbildningen. Lät sannerligen lärorikt. Hur många är det du ska föreläsa för på jobbet i mars? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! : ) Dessvärre så försvann inspirationen till att blogga lika fort som den kom.... ; ) Aja, förhoppningsvis kommer det tillbaka igen för jag saknar ändå att blogg lite.. vi får se.. : )
      Vet inte hur många som kommer på föreläsningen. Förra veckan var Mai-Lis Hellenius här och föreläste om faran av stillasittande även för motionärer och då kom ca 50-60 st av ungefär 300 anställda...'
      Kram

      Radera