fredag 10 februari 2012

Härliga morgon!

Imorse startade jag min promenad lite senare än vanligt eftersom jag skulle på kurs. Solen hade börjat gå upp och Stockholm visade sig från sin bästa sida i kylan. Det var tur att jag hade pylsat på mig varma kläder, hade till och med täckbyxor.
Jag vet att det är många som ogillar uttrycket ”det finns inget dåligt väder – bara dåliga kläder” men jag tycker att uttrycket talar för sig själv. Ialla fall när det kommer till kyla.






Jag har alltid gillat tidiga mornar, det finns ett speciellt lugn och en stillhet som bara infinner sig tidigt på morgonen.
Jag har gått otaliga powerwalks tidigt på morgonen runt om i hela världen, från Rio De Janeiro i Brasilien till Wellington i Nya Zeeland, det är nåt fridsamt över den lugna stund innan städerna vaknar till liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar