måndag 10 juni 2013

Hard candy

Tillbaka i Stockholm och vardagen igen efter några helt fantastiska dagar i Rom. Jag verkligen gillade staden, hur mysigt som helst! Rekommenderar verkligen er som inte varit i Rom att åka dit!

Jag skrev ju innan att jag ville besöka Madonnas gym för ett träningspass och jag planerade faktiskt in att gå dit och köra ett kort pass. Första kvällen promenerade vi omkring och passade på att gå förbi gymmet för att kolla öppentider samt priser. Tyvärr hade öppningsdatumet blivit framflyttat till Juli så det blev tråkigt nog ingen träning där.

Det fanns däremot ett rätt så stort gym på hotellet men eftersom vi inte hade så många dagar blev det ingen träning, dessutom var man ändå rätt så trött i kroppen efter en dag ute på stan. Vi promenerade, promenerade, och promenerade tills fötter och ben blödde. ; )

Fler bilder från Rom dyker upp under veckan.



2 kommentarer:

  1. Åhh låter härligt med Rom. Finns på min "to-do"-lista för jag har inte varit där än ..
    =)

    SvaraRadera
  2. Visst är rom en fantastisk stad.
    Åker gärna tillbaka.
    Kram

    SvaraRadera