tisdag 2 oktober 2012

Movement

Startade morgonen på gymmet med styrketräning. Lättare vikter och fler repetioner. Känns skönt att träna igen efter mitt ofrivilliga uppehåll på 3 veckor. Förkylningen är inte 100% bra ännu men den tonar ut mer och mer. Känner mig inte redo för att springa eller något hårt pass som exempelvis crossfit, därför mjukstartar med styrketräning och promenader, eventuellt yoga i helgen.

Igår tog jag en rask promenad hem från jobbet, eftersom jag har rätt så nära till jobbet valde jag en längre väg där jag gick längs med vattnet hela vägen. Ibland älskar jag att promenera medan jag ibland tycker att det är rätt så trist, en sån dag är det perfekt med en podcast i öronen, det gör att tiden flyger tiden förbi. Mina favoriter är, som jag tidigare nämnt, Hanna o Amanda. Gillar även Alex & Sigge, lyssnade på deras senaste avsnitt igår och det var rätt så kul.

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt!! Du har helt rätt tänk!! Önskar jag vore mer som dig och kunde lyssna än mer inåt! Ibland kan jag känna av lite ömhet i halsen och strunta i det... dagen efter sotar jag!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är igång igen.

    SvaraRadera
  3. Underbart. =) Skönt att du är på väg tillbaka. Nu är det min tur att vara sjuk =(

    SvaraRadera
  4. Härligt att du är på G igen! :-)

    SvaraRadera