fredag 19 oktober 2012

As it is tar semester

Så, då var det dags att bege sig till arlanda för att flyga till varmare breddgrader och en efterlängtad semester. Hade ju bara två veckor i somras eftersom jag sparade 3 veckor till denna semester.

Tog en powerwalk tidigare imorse, skönt att röra på sig inför en lång flygresa. Nästa gång jag tränar blir det i ett lite varmare klimat. : )

Denna semester är välbehövlig och jag ser fram emot att bara slappa, njuta av god mat, kanske dricka nån drink, bada, sola, läsa massor av böcker, umgås med mina nära och kära och så klart träna en del.
Som jag tidigare skrivit så tränar jag alltid på semestern i den mån det är möjligt. För mig hör träning ihop med glädje, välmående och avkoppling och de grejorna vill man ju inte vara utan på semestern! Dessutom är man ju ledig 24seven så man har all tid i världen att hinna träna.


Jag kommer att ta en paus från allt vad internet, datorer och telefoner heter så bloggen får vila i 3 veckor. Tror att det är nyttigt att ta en paus från våran uppkopplade värld då och då.

Ses om 3 veckor!

9 kommentarer:

  1. Lovely!! Ha en skön semester nu ..
    Jag brukar också träna när jag har semester, som du skriver för mig är träning njutning och det är väl njuta man ska göra på semestern!?
    ;)

    SvaraRadera
  2. Det gör du alldels rätt i, ha det underbart!

    SvaraRadera
  3. Ha det helt underbart min fina vän- så ser vi till att ses direkt när du kommer hem. puss och kram love U

    SvaraRadera
  4. underbart - ha en trevlig resa!

    SvaraRadera
  5. Ha en underbar semester!

    SvaraRadera
  6. Fy vad "äckligt".... *avis* ;-))
    Ha det så gott!!!

    SvaraRadera
  7. Åh !! Ha det så bra nu =)

    SvaraRadera
  8. Ha det så fint på din semester! :) Ljuvligt skönt det låter! :)

    SvaraRadera
  9. Hoppas du får det riktigt fint och skönt på semestern! Ser fram emot att se lite bilder när du är åter på bloggen :)

    SvaraRadera