onsdag 10 oktober 2012

Skodealen

Kommer ni ihåg min skodeal som jag gjort med R?! Jag har fortfarande inte tagit mig upp till vinden för att rensa i mina skor. Däremot har jag fått två par nya skor av R ialla fall, så nu gäller det att jag verkligen hittar 10 par skor som jag kan kasta. Eller så kan han känna sig blåst, hehe! ; )

Det blev två par gröna skor men det var bara av en slump. Först fick jag ett par inneskor att ha på jobbet som jag tyckte var snygga.


Igår var jag på Gå & Löpkliniken och köpte (läs R köpte) nya springarskor. När jag köper springarskor går jag alltid till ett ställe där de är kunniga så att jag ska hitta en så bra sko som möjligt utifrån mina förutsättningar. Jag väljer alltid den sko som passar bäst. Utseendet får, med visst motstånd, komma i andra hand. Igår när jag provade skor så stod det mellan ett par gula och nedanstående gröna springarskor. De gula var snyggare tyckte jag men tyvärr var dessa lite skönare (jag försökte verkligen tycka att de gula var skönare men fick till slut inse att så var inte fallet). ; ) Fast dessa var rätt häftiga ialla fall, eller?


8 kommentarer:

  1. jag "råkade" också köpa mig nya skor igår. det gör lite ont i hjärtat att kasta gamla...dom kan ju komma till användning :P

    SvaraRadera
  2. Viktigaste är ju att skorna är sköna, helt rätt tänkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så, speciellt med träningsskor!

      Radera
  3. Jag har också en förmåga att samla på mig mycket skor... Men det är ju så kul! Söt färg på dina nya pjucks :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det kul! Det är svårt att låta bli att köpa! : )

      Radera