måndag 15 oktober 2012

Nedräkning

Startade veckan med styrketräning på gymmet, bästa starten! Jag är inte 100% frisk ännu (jag vet!!!), inne på sjätte veckan nu. Jag känner av att jag har en infektion i kroppen fast ändå är jag hyfsat pigg. Styrketräning, promenader och yoga går bra men kroppen känner sig inte redo för springning eller andra konditionspass. Det är bara att lyssna på kroppen och vara glad för den träning som jag faktiskt kan göra. Kanske miljöombyte och semester kommer att göra kroppen helt frisk, 4 dagar kvar att jobba sen 3 veckors semester!!! Det kan man leva med! : )

Helgen var mysig, fredag blev det take-away mat i form a raw food och lördag hade vi tjejträff med massa snack, god mat och vin. Fina kompisen Sofie bjöd på en supergod hemmagjord pizza. Igår packade jag och passade även på att rensa bland mina kläder, en fullproppad ikeakasse och en flyttkartong med kläder fick jag ihop att skänka bort. Hann även med lite soffhäng med senaste Johan Falk filmen.



12 kommentarer:

  1. Vad härligt!! Skulle också vilja åka NU!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Det var en trevlig helg, synd bara att helgerna går alldeles för fort...

      Radera
  3. Då är du SNART på gång. Skönt va? :-)

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig helg du haft .. Och skönt med lite semester!! Vart bär det iväg??

    SvaraRadera
  5. Åhhh..... Thailand... tre veckor semester..... märker att jag sitter här och dreglar ;-)

    Lyllo!!!

    SvaraRadera