torsdag 22 november 2012

Hälsa för livet

Igår var en jobbig dag, min pappa opererades för kärlkramp, alltid läskigt med operationer och speciellt när hjärtat är inblandat. Jag gick på nålar hela dagen tills jag fick höra att allt gått bra och pappsen mådde bra. När såna här saker händer inser man att det enda viktiga och som verkligen betyder något är att nära och kära får vara friska och må bra! Livet är skört så kom ihåg att vara rädda om varandra!

Vad man även påminns om är hur viktigt det är med träning och bra kost för att behålla god hälsa hela livet. Jag har länge försökt få min pappa att ända livsstil gällande kosthållning samt få honom att motionera lite mera men det går sådär, jag kanske måste ändra taktik och ta lite hårdare tag; jag får ta med piskan när jag åker upp över julen. ; )

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att det gått bra för pappsen!

    SvaraRadera
  2. så skönt att det gick bra!

    SvaraRadera
  3. Oj förstår att du var nervös. Men skönt att det gick bra!

    Kram M

    SvaraRadera
  4. Oj, inge kul :( Men skönt att allt gick bra !!

    SvaraRadera