onsdag 28 november 2012

Vila

Då var det dags för ett ofrivilligt träningsuppehåll (igen!!) eftersom jag än en gång blivit sjuk! Jag har aldrig varit så mycket sjuk som under detta år. : ( Hoppas att 2013 blir ett friskare år! Det började i söndags, låg i sängen hela dagen och hade extremt ont i halsen och i kroppen. Jobbade måndag och halva tisdag men nu ligger jag nerbäddad och fasar för varje gång jag måste svälja. Oerhört trist men inte mycket att göra åt saken...

I lördags fick jag ialla fall till ett riktigt grymt styrketräningspass för benen, ryggen och axlarna. Jag var på lite PMS-humör innan jag kom till gymmet och det gjorde att jag körde lite extra hårt pga dåligt humör. Även om jag för det mesta brukar köra hårt så är det inte alla gånger jag har samma kraft och energi, men i lördags gick det verkligen bra, första gången som PMS:en har bidragit med något positivt. ; )

3 kommentarer:

  1. Men neeeej, lider med dig!
    Kram och krya på dig

    SvaraRadera
  2. så trist, hoppas du är kryare snart!

    SvaraRadera
  3. Neej :( vilken otur..... Krya på dig nu !! kram

    SvaraRadera