tisdag 13 november 2012

BB Gym

Som jag tidigare skrev så gick jag på två pass under semestern. Eftersom högsäsongen inte riktigt börjat när vi var där så hade inte heller alla pass börjat. Men det var kul att prova på två pass ialla fall.

Passen jag gick på var ett yoga pass och ett ben, rumpa, mage - pass.

På yoga passet var det bara jag och en tjej till så vi fick välja vilken typ av yoga vi ville köra. Det blev en blandning av asthanga-yoga och power-yoga.

Det andra passet BBT, belly butt thigh började med en konditionsdel på ca 25 minuter, det var riktigt klassisk 90-tals aerobic med v-steg och allt. Jag hade glömt hur kul det är. : ) De resterande 35 min jobbade vi med olika övningar för ben, rumpa och mage. Riktigt skoj! Tjejen som höll i passet var från Norge och med på passet var förutom jag, en svenska, en finska och en kvinna från England.



Så här såg gym-delen ut på nedervåningen

Och så här såg salen ut där passen hölls, den var på övervåningen. Inne men ändå ute. Medan vi tränade kunde man se solen gå ner.



4 kommentarer:

  1. :) Underbart. Härligt att kunna träna med solnedgång.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att få uppdateringar på bloggen! Kul med att träna utomlands. Kan tänka mig att det av en inspirerande miljö, spec för yoga. Ni ser ut att ha haft det bra!

    SvaraRadera
  3. Härligt att kunna se solnedgången medan man yogar.

    SvaraRadera