måndag 26 november 2012

Jag gillar din blogg

Eftersom jag varit på semester i 3 veckor hade jag missat att jag fått denna fina utmärkelse av Sanna som driver den mysiga bloggen "En gnutta socker". Tack fina du, det gjorde mig jätteglad! : )



Reglerna för utmärkelsen är:
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg.
Det finns så många bra och inspirerande bloggar att det inte var lätt att bara välja 5 stycken (det blev 6 eftersom jag precis upptäckte att en blogg är avslutad).

Bakom molnen skiner alltid solen som skrivs av "Fru H". Hon skriver rakt, ärligt och bjuder på sig själv. En stor portion humor förekommer också i hennes blogg! Tyvärr såg jag precis att hon lägger ner sin blogg, jättetråkigt.

Njutbara ting, skrivs av min fina vän Johanna. En härlig inspirationsblogg med fokus på inredning. Varje gång man kikar in på hennes blogg blir man sugen på att flytta eller göra om hemma.

I Annahs huvud, Denna blogg har jag nyligen 'hittat' och det är jag glad för. Annah skriver om livet i stort och smått och har en sund inställning till träning och hälsa.

Mari Eriksson, skriver om hälsa och träning, även hon med en sund inställning. Träningspepp och vardagsliv i en härlig blandning.

Mammaspring är tjejen som brinner för löpning och med sin vilja av stål smittar av sig. Förutom löpning skriver hon om mat, bakning och livet i allmänhet.

Edward och jag, Linda bloggar om livet som mamma på ett humoristiskt sätt. Bjuder på sig själv och jag läser oftast hennes blogg med ett leende på läpparna.

6 kommentarer:

  1. Kul med lite nya bloggar att titta in på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid kul att kika in på nya bloggar.

      Radera
  2. Tack själv för att du bloggar :) Nu fick jag bra tips på bloggar dessutom - win win!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som jag skrev ovan, alltid kul att kika in på nya bloggar. : )

      Radera
  3. Men tack Marie, vad glad jag blev! Ska genast ta tag i att skicka vidare denna fina utmärkelse :) Kram

    SvaraRadera