söndag 11 november 2012

Hemma

Nu är jag hemma i Sverige igen efter 3 veckor semester i Thailand. Min pappa fyllde 60 tidigare i år och har därför bjudit hela familjen med respektive på resan. Totalt var vi 8 personer som åkte; jag, R, mamma, pappa, min syrra med sambo och deras två barn som är 11 respektive 13 år.

Vi har haft 3 underbara veckor med mycket sol, bad, god mat, goda fruktdrinkar, massage, shopping, snorkling, många skratt, lite träning och mycket mer.

Känns trist att vara hemma i det gråa vädret och vardagen igen men samtidigt är jag fylld med ny energi.

De första två veckorna spenderade vi på Koh Chang och några öar runtomkring och de sista dagarna shoppade vi loss i Bangkok. Vädret var toppen, vi hade sol och runt 30-35 grader varje dag och endast regn på nätterna samt några enstaka skurar några gånger.

Fler inlägg från vår resa, om bland annat träning och mat, kommer senare.


















9 kommentarer:

  1. Åh va härligt det ser ut! Nu längtar jag ännu mer tills vi åker!

    SvaraRadera
  2. Ser helt underbart ut!
    Välkommen hem, även om du säkert hade velat vara kvar. ;-)

    SvaraRadera
  3. Välkomen hem!
    Ser helt underbart ut!!!!

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem! Ser ut som ni haft det helt fantastiskt.

    SvaraRadera
  5. Gaaaah. Jag blir tokig !!!! Gud så underbart..... Jag vill också :)

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig resa!! Kul att åka så många. Det är ju så underbart här. Älskar det mesta med Thailand!!!

    SvaraRadera
  7. Oj, 3 veckor! Välkommen tillbaka till hösten ;)

    SvaraRadera
  8. Ser så nice ut!!!!

    SvaraRadera