fredag 21 december 2012

Julfin

I förrgår färgade jag fransarna och brynen och igår var det manikyr så nu är jag fin inför julen. : ) Förutom håret som är gräsligt just nu, skulle behöva klipp och sling men var lite sent ute så min frissa hade ingen ledig tid förrän i slutet på januari, tur att det finns mössor! : )

Efter jobbet bär det av till Arlanda för att flyga uppåt, längtar!!!


För övrigt har jag varit vaken sen 4 imorse då jag vaknade och inte kunde somna om. Har sovit skit hela veckan, därav ser jag lite trött ut på bilden... Skönt att jag snart är ledig i 12 dagar!

4 kommentarer:

  1. Finfina du =) Hoppas resan går bra nu.

    SvaraRadera
  2. Snygg! Ja man kanske skulle ta och piffa till sig lite inför jul. Duscha iallafall :)

    SvaraRadera
  3. Så härligt att fräscha upp sig sådär. Har också målat mina naglar julfina, känns bra! :)

    Njut av dina lediga dagar och hoppas du får en härlig jul! :)

    SvaraRadera