lördag 29 december 2012

Tunga ben

Åkte tillbaka till Stockholm igår kväll. Alltid lite trist att komma tillbaka till Stockholm när jag har varit i Pite, men det brukar lägga sig efter nån dag. Det är så mysigt att vara "hemma" och bara ta det lugnt och umgås med familjen. Vädret är ju inte så roligt i Stockholm, regn och slask. Lite skillnad mot de -33 grader som vi hade där uppe på juldagen, kanske lite i kallaste laget men det är ialla fall friskt så det räcker. ; ) Innan vi åkte till flyget hann jag med ett svettigt intervallpass på bandet.



Idag har jag pysslat på hemma, packat upp, städat undan julen och rensat lite. Känner mig alltid lite lättare när jag har rensat och fått bort lite saker.

Har även hunnit med ett ben/rump pass på gymmet. Körde rejält hårt och benen skakade när jag gick från gymmet, I like! : )

Hoppas att ni har det bra runt om i landet!

10 kommentarer:

  1. =) Känner helt igen den där känslan, så jag bävar lite inför att åka hem faktiskt. Men som du säger, efter ett par dagar känns det bra igen =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju tur att man vet det. Jag trivs ju i Stockholm men älskar även att vara hemma i Piteå!

      Radera
  2. Nej, här är det verkligen inget vinterkänsla. Fint ni verkar ha haft det i norr med all snö! Jag hoppas på en tur upp i januari till mitt Umeå :)

    SvaraRadera
  3. Burr... guuuud vad kallt ni hade det... men väldigt vackert att döma av dina bilder! Välkommen tillbaka till stan, vi kom själva tillbaka idag.

    SvaraRadera
  4. Känner så igen mig i dina tankar! Drömmer om livet på landet! Längtar efter lugnet...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag älskar lugnet samtidigt som jag även trivs i storstan (för det mesta ialla fall)

      Radera
  5. Jag tycker det är grymt skönt att komma hem. Och att träna benen så dom blir skakiga. haha. Vad är grejen att längta efter träning när man är sjuk? Skulle gärna spola fram ett par dagar så jag kan vara på gymmet igen. :)

    Gott nytt år! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, säg det. Vi är ialla fall lyckligt lottade som älskar att träna, inte alla som gör det..

      Radera