torsdag 13 december 2012

Mixa

Igår fick jag äntligen hem en mixerstav som jag beställt från Groupon för några månader sen så nu kan jag göra smoothies och andra goda saker igen. : ) Har känt mig helt handikappad utan varken mixer eller matberedare. Min förra stavmixer brann, liksom min matberedare, typ upp. Jag vet inte om det är mig det är fel på eller köksredskapen som inte pallar trycket.....

När jag var på semester hade jag fått hem en lapp om att min stavmixer kommit men när jag skulle hämta ut den så hade den skickats tillbaka, sen fick jag betala 149 kr för att de skulle skicka den igen men ändå dök den inte upp, nu några veckor och samt samtal senare har jag mixern i min hand så nu återstår bara att testa den och se om den är duglig. : )


7 kommentarer:

  1. Åh jag älskar mixers! Tyvärr har jag ju dragit ner lite på frukt- och mjölkproduktkonsumtionen... annars skulle jag kunna leva på smoothies :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan ju göra smoothies med grönsaker istället för frukt och koksvatten istället för mjölk. : )

      Radera
  2. :) Kung. En sådan måste man ha, underbart =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu kan jag exprimentera i köket igen. ; )

      Radera
  3. Ser toppen ut! Jag har också precis handlat på Groupon (första gången) och det blev en hotellweekend (på Öland för hela familjen i juldagarna! Mkt bra pris ..
    Som en liten julklapp till oss alla.
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul med en weekend på Öland. Har inte varit där men skulle gärna vilja åka dit. Groupon är bra liksom Campadre som du tipsade om förut, har beställt några julklappar därifrån. : )

      Radera
  4. Härligt med en mixerstav. Jag skulle inte kunna leva utan vår, helt klart en av de bästa köksprylarna skulle jag vilja påstå, tillsammans med nespressomaskinen :).

    SvaraRadera