lördag 22 december 2012

Nöjd

Lika skönt som alltid att vara "hemma". Fast kallt. Temperaturen visar just nu -28 grader, burr. : ) Men vackert är det som alltid i Norrland. : )

Jag började morgonen med ett yogapass (ashtanga), så nöjd. Jag som normalt är dålig på att träna hemma. Hade superutsikt medan jag yogade, Piteälven i vinterskrud., se nedersta bilden, tagen från yogamattan. Hade samma utsikt i somras när jag tränade på tomten men ändå en viss skillnad. ; )



Ikväll blir det fest hos några kompisar, ska bli skoj!

Hoppas att ni alla har det fint i stugorna. : )

5 kommentarer:

  1. =) oj oj så kallt.... här är det runt 7 minus, rätt behagligt =) Härligt med yoga =)

    Sv. Hehe, ja inomhusaktiviteter förstår jag att du röstar för en dag som denna =)

    SvaraRadera
  2. Massa julkramar till dig min älskade vän!!!!



    SvaraRadera
  3. Oj, minus 28...?! Då behöver ni inte oroa er för en grön jul. ;-))

    Yoga är såå skönt! Varför tar man sig inte tiden oftare? Det undrar jag VARJE gång jag äntligen FÅTT tummen ur. :-))

    God jul!
    Kram M

    SvaraRadera
  4. Oj så kallt!! Här har det legat på nollan idag. Några (ett par) minus får det gärna vara. Härligt med yogapass... Ha en fin julhelg!! :)

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en underbart Fin Jul,
    KRAM/ Fina Frun

    SvaraRadera