måndag 31 december 2012

Nyårsträning

Årets sista träningspass bestod av ett Crosstraining pass på Rosa Skrot som hölls av Lofsan. Passet var upplagt i 18 stationer med 3 stationer för en muskelgrupp. Vi körde två varv av samtliga övningar med 45 sekunders aktiv träning och 15 sekunders vila däremellan. Jättekul och jobbigt! Vissa övningar var riktigt smärtsamma att göra på grund av min träningvärk i benen, den är inte från denna planet, känns lite bättre nu efter att jag har tränat men det gör fortfarande väldigt ont när jag sätter mig och liknande. : )

Jag tog inte med mobilen in i salen utan bjuder därför på en bild från omklädningsrummet.


På hemvägen plockade jag upp en hälsotallrik som fick bli årets sista lunch. Lax är en stor favorit hos mig så det var en passande sista lunch för 2012.
 
 
Bra träningsavslut på 2012 och jag hoppas på att 2013 bjuder på ett riktigt bra år med nya utmaningar, mycket träning, bra mat, en frisk kropp och mycket annat skoj!
 
GOTT NYTT ÅR!!

12 kommentarer:

  1. :) Härligt avslut tjejen. Kram

    SvaraRadera
  2. Lät som ett effektivt pass! Ska jag komma ihåg till sommarens uteträning ..
    Gott Nytt År !!!
    :)

    SvaraRadera
  3. Låter som ett riktigt roligt pass.
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det! Alltid kul att göra nåt annat mot vad man brukar träna.

      Radera
  4. Grymt pass!
    Och härligt med träningsvärk. Nästan alltid...(?) ;-)

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  5. Sunda och härliga mål! Hoppas året blir fantastiskt för dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hoppas jag! Samma önskar jag dig! : )

      Radera