torsdag 21 februari 2013

Instagram

Jag försökte att undvika instagram så länge som möjligt eftersom jag tycker att det räcker med blogg och fb. Däremot skaffade jag ett instagram konto i somras eftersom jag var lite nyfiken på hur det såg ut, har inte varit så aktiv själv men jar haft några få som jag följt. Nu har jag dock ryckts med och blivit lite aktivare själv, det är inte så att jag lägger ut bilder dagligen men då och då dyker det upp lite bilder som inte visas på bloggen så om ni vill följa mig hittar ni mig som hottunamarie.


Har ni instagram?

9 kommentarer:

  1. Jag har nyligen fått min smartphone, så jag har skaffat ett instagramkonto. Jag är inte så duktig på att uppdatera, men det är ett kul sätt att fördriva tiden. Jag kikar hellre där än på fb, där jag väldigt sällan är inne. :)

    Angående stretching i inlägget nedan, jag är också dålig på det. Men jag är bättre i perioder. Just benen stretchar jag ganska duktigt just nu, men det handlar väl främst om att jag vill bli av med löparknät... Men man borde helt klart bli bättre på det. Men jag har blivit lat, stretchade alltid förr. Ajabaja Emma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu ser vi till att börja att stretcha mera! : )

      Radera
  2. Då ska jag lägga till dig! Jag heter thellens.

    SvaraRadera
  3. :) Härligt. Hur är det med vadern?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sådär, tyvärr inte så mycket bättre. Kör en iprenkur och ser om det blir bättre, så tråkigt att inte kunna träna! : (

      Radera
  4. Jag är helt fast, använder inte fb trots att jag har ett konto. Men insta...love it

    SvaraRadera