fredag 15 februari 2013

Jag ångrar aldrig ett pass som blir av

God morgon fredag! Denna vecka gick sjukt snabbt men jag klagar inte, alltid lika skönt med helg!

Började dagen på SATS med ett ben/rump pass. Måste tyvärr säga att det inte var något super pass, snarare tvärtom. Jag kände mig trött fysiskt och pyskiskt och kroppen kändes som bly. Längesen jag kände mig så där tung i kroppen men det är inte hela världen, man kan inte vara på topp jämt. ; ) Visst känns det lite tråkigt att jag inte kunde ge gärnet på gymmet men å andra sidan vad är 1 pass av alla andra hundratals pass. Ångrar ändå så klart inte att jag gick dit, allt är bättre än inget och träning är bästa starten på dagen!


Idag är sista dagen för att vara med och tävla om träningsmössan. Vinnaren presenteras imorgon.

Ha en fin dag kära ni!

8 kommentarer:

  1. Men åh vilken söt mössa! Måste tävla lite ^_^
    Bra inställning där, det går ju fler tåg!
    Sv: Men åh, du kanske också är en hsp? Följ denna länk för mer info: www.hsperson.se Kram och ta hand dig!

    SvaraRadera
  2. Visst är det så!! Även på ett "sämre" träningspass har man ju ändå gjort mer än ligga i soffan!! ;) Skönt att starta dagen med träning iaf ..
    Ha en fin helg!!
    Kram :)

    SvaraRadera
  3. Visst är det så. Även om det inte blir ett kanonpass, känns det ändå gott efteråt, för det mesta. :-)

    SvaraRadera
  4. Helt rätt tänkt och som sagt man kan ju inte vara på topp under varje pass.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Helt rätt att tänka så =). Inget pass är gjort i onödan..trots att de känns tungt. Ha en fin kväll nu =)

    SvaraRadera
  6. Sant. Man kan inte alltid vara på topp. Hoppas du får en bra helg!

    SvaraRadera
  7. Så är det. Och ibland kan man behöva dom där passen som inte är topp, för att uppskatta dom som verkligen är det. :)

    SvaraRadera
  8. Sv: Ja, jag misstänkte det under en period och sedan fann mamma en artikel om det hela och då var det verkligen som att "rullgardinen åkte upp". Jag förstod då på direkten att jag är en hsp:are. Jag har alltid varit känslig, har lätt både för att bli ledsen och glad och gråter hej vilt både nu och då, haha. Men efter att ha lärt mig om hsp har jag också lärt mig att hantera känslorna på ett annat sätt.

    SvaraRadera