tisdag 12 februari 2013

Äta träna leva!

Började dagen på gymmet i vanlig ordning, körde ett kort men intensivt bröst- och tricep pass i form av triset och superset. Avslutade med några plankor. Skönt! Förra veckan blev det inget renodlat styrkepass, däremot fick jag till två yogapass och det innefattar ju mycket styrka, och så kräkpasset förstås. ; )

Häromdagen fick jag hem boken Äta Träna Leva av Erika Kits Gölevik och Kristina Andersson. Jag är tokig i träningsböcker och kan inte låta bli att köpa, även om jag inte känner att jag har behov av någon sådan bok är det kul att läsa och bläddra i, och i bästa fall snappar man upp någon nyhet som man inte redan visste... Denna boken innefattar även lite recept vilket jag gillar.


Har inte hunnit läsa boken ännu, någon av er som har läst den?

1 kommentar:

  1. Den borde man kanske läsa.

    Svar: Jag tycker du ska läsa Gynnings böcker.

    SvaraRadera