fredag 27 april 2012

Ordning & Reda

Kom precis hem från gymmet där jag körde styrka. Vilket härligt väder! Valde fel dag på min träning, igår tog jag en pw i det gråmulna vädret och idag gick jag in i ett mörkt gym. Jaja, så kan det vara ibland. Kanske går jag ut i solen en stund efter jag har ätit och duschat.

Jag hade i och för sig tänkt att jag skulle organisera mina recept men det kan vänta till en annan dag. Köpte denna fina receptbok häromdagen.




Jag har hur mycket recept som helst i lösa papper som jag på nåt sätt ska rymma i denna bok, hmm, hur tänkte jag där?! Jo, jag tvekade faktiskt lite när jag skulle köpa den för jag anade att receptet inte skulle rymas, egentligen är det bättre med en pärm men jag kunde bara inte motså boken, så fin tycker jag.


Ja ja vi får väl se hur det går....
Boken har flera flikar med olika teman. Under varje flik finns tomma blad där man själv kan skriva in recept och så finns ett blad som är gjord som en mapp där man kan stoppa in lösa papper.







Hoppas att ni har en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar