söndag 22 april 2012

Sköna söndag

Denna helg kändes ovanligt kort, jag hade en kurs igår så efter en tung vecka var jag tvungen att masa mig upp halv sju även på lördag morgon, jag kände mig extremt trött igår. Men imorse fick jag sova lite längre så nu känner jag mig som en människa igen.

Dessutom var jag på gymmet imorse så nu mår jag ännu bättre. Ben/rumpa, axlar och mage fick sig en rejäl genomkörare, skönt!

På vägen hem gick jag förbi och akut-köpte en hårinpackning. Tycker att mitt hår har fått ännu sämre kvalitet sen jag började med ricion oljan, men jag ska ge det lite längre tid till innan jag ger upp.



Nu blir det att öva lite huvudstående med R som hjälp och sedan hårkur och film. Perfekt väder att kura ihop sig i soffan och titta på film.

Hoppas att ni också har en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar