onsdag 25 april 2012

Takeaway

Det fick bli hämtmat till middag idag. Jag kom hem lite senare eftersom jag var och färgade mina fransar och bryn efter jobbet, dessutom skulle jag städa och tvätta så då kände jag att det var skönt att slippa ställa mig och laga mat.
Maten bestod av wokade grönsaker och kyckling med röd curry och kokosmjölk utan ris och med extra grönsaker från Thaikiosken.


Efter maten har jag hunnit städa, tvätta, renbädda och fixat tånaglarna (fördelen med att ha en liten lägenhet är att det går snabbt att städa). Nu sitter jag i soffan och njuter av en kopp yoga te och en bit 85 %-ig choklad.


Ingen stress att gå och lägga mig för att jag ska upp tidigt för det ska jag nämligen inte. Jag har 6 dagars ledighet framför mig med ingenting inplanerat, jag ska ta dagarna som dom kommer och mest bara chilla.






1 kommentar:

  1. Gott och smidigt med takeaway! Skönt att vara ledig i så många dagar!!

    SvaraRadera