tisdag 3 april 2012

Träningssugen

Jag var för snabb med att säga att jag sällan är sjuk, i fredags bröt förkylningen ut och jag har varit riktigt hängig hela helgen, även om jag känner mig aningens bättre idag så är jag fortfarande långt ifrån frisk så någon träning är det inte tal om för tillfället. Men jag håller tummarna för att jag ska vara bättre framåt påskhelgen. Har inga speciella planer i påsk förutom att ta det lungt så jag hade tänkt träna en del då man är ledig och har tiden (och orken).

Jag har aldrig förstått mig på de som inte tränar på semestrar och ledigheter. Det är ju då man verkligen hinner. För mig hör träning ihop med glädje, välmående och avkoppling och de grejorna vill man ju inte vara utan på semestern!


Hur är det med er, gillar ni att träna på semestern eller vill ni bara ligga i en solstol och röra er så lite som möjligt?

2 kommentarer:

  1. Jag var för lite drygt en vecka sedan på träningssemester nere på Fureteventura, Playitas. Underbart ställe och inte alls så dyrt som att åka med tex. Springtime! Att rekommendera!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! : ) Har länge velat åka på en träningsresa men det är så mycket annat man vill göra oxå....

      Radera