tisdag 11 september 2012

Inte nu

Vill inte bli sjuk!! INTE ALLS! R ligger hemma och är riktigt dålig, själv har jag känt mig frisk som en nötkärna fram tills typ NU. Känns som att det bara kom helt plötsligt från den ena stunden till den andra, men sen smyger sig på mer och mer; ont i halsen, lite snuvig, lite ont i kroppen, skavande linser... men jag ska inte måla f på väggen ännu... Kan ju bara vara att jag sovit dåligt inatt och är trött (I wish)...

Håll tummarna, för jag har ingen lust att gå i Fia Fit's, Fru H's, Lovisa's samt Västgötskans fotspår som alla varit/är sjuka. Inte nu (aldrig), när jag känner att jag har riktigt bra flow i träningen. Försvinn genast elaka bacill!!! Får försöka göra mig av med den i eftermiddag genom extra mycket vatten och te!!


3 kommentarer:

  1. Ja usch inget roligt, hoppas du slipper. Även jag har råkat ut för bacillen :(

    SvaraRadera
  2. Åh nej! Hoppas verkligen att du klarar dig!!!
    *säger "Västgötskan" och vänder bort ansiktet så du inte får några baciller* ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. har oxå åkt på de där förrförra veckan, verkar som vi alla ska vandra den vägen sorgligt nog :/ Hoppas du klarar dig utan!

    SvaraRadera