torsdag 21 mars 2013

Fjällweekend

Om en liten stund bär det av till Sälen för en weekend tillsammans med R, hans familj och släkt. Detta är tredje året i rad och en mycket trevlig tradition. : ) Det blir första gången i Sälen, förra året var vi i Vemdalen och året innan i Björnrike. Här kan ni se bilder från förra årets resa.

Jag hoppas att mina ben klarar av skidåkning, man belastar ju benen rätt mycket när man åker. Jag får äta upp det jag skrev i förrgår om att det kändes bättre i benen, igår och idag har jag riktigt ont, speciellt i vänster ben. Smärtan har nu flyttat sig från vaden till framsidan av underbenet, på nåt sätt känns det tryggare för den smärtan känner jag igen sen tidigare då jag har haft problem med benhinnorna, skönare om man vet vad det är. Aja, om inte annat får jag väl hänga i spa:t eller på afterskin. ; )

Blir inget bloggande, jag lär ha fullt upp med annat och så har jag inte lyckats få det att funka att blogga via mobilen. Eventuellt dyker det upp en eller annan bild på instagram. Om ni vill följa mig där heter jag hottunamarie och inte as it is.

Bild från förra årets resa, jag är nybörjare på slalom men tycker ändå att jag ser rätt proffsig ut (så länge jag står still i alla fall).  ; )

6 kommentarer:

  1. Men så tris med benen... funkar inte längdåkning? det blir ju inte riktigt samma tryck på benen som i slalom?
    Ha det så mysigt!

    SvaraRadera
  2. Usch för benen :/ Men det låter ändå härligt med resan, jag som själv inte är någon hängiven skidåkare skulle ju definitivt satsa på lite härligt spa och after ski :) Oavsett vilket, ha det superhärligt!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Har precis samma känsla i benen. Fick höra av en kompis att det är fel i huvudet :) Hon menade att jag behöver vila (hon är fysioterapeut).

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt. Förstår att ni har det underbart ? =)

    SvaraRadera
  5. Åhhh hvor ser det skønt ud :-) I forstår det virkelig... Fedt :o)
    Rigtig dejlig søndag - kram

    SvaraRadera