lördag 30 mars 2013

Hemmaträning

Som jag tidigare skrivit så är jag ingen hemmatränare men idag fick jag faktiskt till ett träningspass hemma. Jag körde rumpa och mage enligt ett program från boken Bodylicious.
 
 
Så här såg programmet ut:
 
 
 
Det var tyngre än väntat ändå känns det som att hemmaträningen inte räknas, jag vet inte varför jag har den känslan, kan det kanske vara för att jag är van att jobba med tunga vikter?! Sen kan jag bli lite less efter halva passet och bara vilja att det ska vara över, så känner jag inte när jag är på gymmet. Annars är det ju väldigt smidigt att träna hemma eftersom man inte behöver gå iväg någonstans.
 
Kommer nog aldrig att bli någon riktig hemmatränare fast kanske jag kan köra någon gång ibland som ett komplement till den övriga träningen.
 
Har fler tränings-cd (se nedan) som bara ligger hemma och skräpar, får ta och testa dom någon gång också.

 

2 kommentarer:

  1. Haha vad roligt att vi båda skrev om det, jag är inte heller någon hemma tränare så jag vet inte varför jag lockas att köpa dvd;rna varje gång.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har boken och Annika Sjöös dvd, såååå bra!!!! :-)

    SvaraRadera