tisdag 10 juli 2012

Back to training

Vad skönt att komma igång med träning igen! Det gör ju kropp och själ så himla gott! : )
Började dagen med ett styrkepass på SATS innan jobbet, hade tagit friskvård så jag kunde ta det lungt efteråt med lång dusch och bastu. Sedan åt jag frulle nummer 2 när jag kom till jobbet.

Gårdagens joggingpass blev som väntat mycket svettigt! Jag nöjde mig med en halvtimme pga värmen samt att jag inte hunnit springa mer än en gång sen min sjukdomsperiod. Kändes bra om än lite tungt eftersom det var så kvavt.


4 kommentarer:

  1. Klart vi ska ses, vi kan väl höras om tid och dag. Ser ut att varit härligt i Göteborg! Kram finis

    SvaraRadera
  2. Skönt att vara igång med träningen igen.

    SvaraRadera
  3. Det är så skönt att komma igång efter ett längre uppehåll. Snyggt linne btw! Matchar mina nya löpshorts :)

    SvaraRadera
  4. ser ut som en supersnygg outfit!

    SvaraRadera