måndag 30 juli 2012

Tillbaka i stan

Första veckan på semestern är avklarad. En vecka kvar. Vi är tillbaka i storstan sedan igår kväll. Det var en underbar vecka uppe i Pite (som alltid). Hade gärna stannat några dagar till men eftersom jag bara har två veckors semester så fick det bli så här detta år.

Jag avslutade Pite-vistelsen igår em med en sista springtur och ett bad efteråt. Nice!

Första semesterveckan såg träningsmässigt ut så här:

Mån - vila
Tis - styrketräning (rygg + axlar), sprang 45 min
Ons - Sprang 30 min (intervallträning)
Tor - Styrketräning (ben + rumpa)
Fre - pw 60 min
Lör - Vila
Sön - Sprang 35 min

Yogan lyser med sin frånvaro, bakläxa för Karlsson. Hade även tänkt att jag skulle träna huvudstående varje dag då det känns lättare när man har en tomt och kan öva på gräsmattan. En gång blev det att jag tränade huvudstående. Under all kritik! Fast en gång är i och för sig bättre än ingen gång. : )

Nu bär det strax av ut i skärgården för den första efterlängtade båtturen i sommar (i stockholm)! Ska bli riktigt skönt!

Lite bilder från veckan i Pite:







5 kommentarer:

  1. Du har lyckats få till bra sommarträning även om yogan har lyst med sin frånvaro. bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, bra träningsvecka ändå ju!

    SvaraRadera
  3. Träningsveckan ser ju bra ut. Och härliga bilder. Njut lite extra av semestertider! Det får man. :-D

    SvaraRadera
  4. Välkommen till storstaden igen;) Miss you, vi måste ses ju!!!! Kram

    SvaraRadera