lördag 14 juli 2012

Love spell

Igår fick jag hem två paket med varor som jag beställt. I det ena var det goda dofter i form av hudkräm och duschkräm från Victoria´s Secret. Jag gillar verkligen deras dofter. Lite svårt att beställa dofter från internet när man inte kan lukta innan men de flesta av Victoria´s Secret luktar underbart så det är sällan det kan bli fel.

Jag beställde också ett par nya träningsbyxor, jag såg på bloggen mammaspring att de reade ut Röhnisch anti-shake tights till halva priset. Ville egentligen ha ett par långa men det fanns bara kvar i stora storlekar så det fick bli ett par trekvarts. Ska inviga dom om en liten stund då jag ska ut och springa, idag blir det ett intervall pass. Får se hur det går, har ju inte sprungit mycket på sistone pga min långvariga förkylning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar