måndag 16 juli 2012

Träning vecka 28

Äntligen fick jag till en hel vecka med träning, utan sjukdomar eller annat som kom i vägen.

Så här såg min träning ut förra veckan:

Mån - sprang 30 minuter
Tis - styrketräning
Ons - pw 1 tim
Tor - styrketräning
Fre - vilodag
Lör - sprang 35 min (intervaller)
Sön - pw 1 tim

Jag hade även bokat in mig till ett crosstraining pass på SATS igår em. Men dagen gick så fort och när klockan var runt 17-tiden insåg jag att jag hade glömt bort passet som började 16.00. Så kan det gå när man har roligt... : )

Utslagen efter intervallträning
Som ni ser lyser yogan med sin frånvaro, jag får det verkligen inte att bli av när jag inte har någon klass att gå på.... ändå längtar jag efter att yoga. Hmm, lustigt hur man fungerar ibland...

2 kommentarer:

  1. härlig träningsvecka där!! =D

    sv: ja vi får jobba för att få till dom där rackarns snygga armarna!

    SvaraRadera