onsdag 18 juli 2012

Onsdagsinspo



6 kommentarer:

  1. Älskar bilden på klockan. Den säger så mycket (ett viktigt budskap som man tyvärr slarvar med)..
    =)

    SvaraRadera
  2. =) Vilken härlig blogg du har förresten. Norrlänning ser jag att du är också =) Härligt....hit kommer jag tillbaka =)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! :)

    Vilka månader har du varit i Rio när du varit där? :) Har hört mig för lite med en som bor i Brasilien och hon sa att på vintern är det nästan för varmt att åka dit och på sommaren, när deras vinter är, är det behagligt och ändå varmt. Vi funderar nämligen på att åka i slutet på augusti :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har varit där alla månader förutom Maj-Juli. När jag var där i Augusti var det inte så bra väder, vissa dagar bara ca 15 grader. Men det varierar ju, det var även dagar då det var varmt. Kan bli uppmot 40 grader på deras sommar. Men det är inte så varmt varje dag.

      Radera