tisdag 3 juli 2012

Fredag

Eller nä, det är ju bara tisdag, men för mig känns det som en fredag eftersom jag är ledig resten av veckan. : ) En pre-semester, sedan jobbar jag 2 veckor till innan min "riktiga" semester börjar.

Löpningen igår gick vägen men inte mer än så, det märks att jag varit sjuk läääänge. Dessutom hade jag glömt hörlurarna på jobbet, jag hatar att springa utan musik i öronen. Men det var ändå skönt att komma igång och det kändes bra efteråt!

Imorse blev det ett kort men intensivt styrkepass på SATS, idag fick benen/rumpan och axlarna jobba. Mycket skönt!



Lite orolig för morgondagen då Madonnas lastbil med utrustning har vält..... När jag äntligen ska se henne live, har velat göra det sen jag var liten.....

2 kommentarer:

  1. Gud så härligt med fredag på en tisdag! Hoppas inte konserten är i fara så du får se Madonna.

    SvaraRadera
  2. Kul med Madonna, jag såg henne på Ullevi 2009. Första stora konserten jag var på. Häftigt! Hade tyvärr inte jättebra platser.
    =)

    SvaraRadera