onsdag 4 juli 2012

MDNA

Startade dagen med en kaffe följt av en pw, i lurarna lyssnade jag på Emma Wiklund som sommarpratade. Brukar lyssna på sommarpratarna på jobbet men om jag missar nåt är det perfekt att lyssna på medan man promenerar eller springer. Nu har jag avnjutit en god frukost, tagit en dusch och är nu redo för att bege mig till centralen för att åka på en liten "mini-semester".

Ska nämligen bege mig till Göteborg och ikväll smäller det. När jag precis hade börjat blogga i februari i år så skrev jag ett inlägg om att vi lyckats få biljetter till Madonna. Vi är 5 tjejer som åker ner och vi passar på att semestra lite i Göteborg så vi åker hem först på lördag.

Har, som jag tidigare skrev, alltid velat se henne och nu blir drömmen verklighet. Dock så är det ju lite typiskt att hon denna gång fått urusel kritik för sin show. Sen är det ju inte säkert att jag tycker samma sak, hur som helst ska det ialla fall bli mäktigt att se henne live, det är ju ändå Madonna.



5 kommentarer:

  1. Jag tror sällan fans och kritiker tycker lika... Ha en underbar minisemester!

    SvaraRadera
  2. Det blir säkert jättebra!! Har ni stå eller sittplats ?? När jag var för 3 år sen hade vi sittplats .. det ångrade jag, man såg inte så bra ändå där vi satt på rad 16. Såg mycket mysigare ut nere på plan, blir lite mer känsla tror jag.
    Men häftigt var det bland alla männinskor! Och det är ju som du skriver .. Madonna!!
    =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade oxå sittplats vilket jag ångrade, fattade inte att det var så stort, hon var som en liten prick ändå hade vi näst dyraste prisklass. Det var inte så bra, sista två låtarna vägde upp lite. Men helt klart kul att ha sett henne live! O häftig show trots allt. :-) Skriver mer om showen i ett inlägg när jag kommer hem o har tillgång till data.

      Radera
  3. Å vad kul, var på hennes konsert sist hon var här. Ska bli spännande att höra vad du tycker om den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var häftigt att se henne live men kan tyvärr inte säga att det var jättebra! Skriver mer om showen när jag är hemma igen o har tillgång till data..

      Radera