måndag 9 juli 2012

Måndag

Tillbaka på jobbet efter min lilla minisemester. Fick en mersmak efter semester så det kändes inte helt kul att gå till jobbet imorse, fast ändå ok, två veckor är inte lång tid...

Har inget inbokat på hela veckan förutom jobb så tanken är att jag ska hinna träna hyfsat mycket och ta igen slappardagarna i Göteborg. ; ) Första träningspasset för veckan blir en springtur efter jobbet idag. Kan bli rätt svettigt då jag hörde nåt om att det skulle bli 26 grader idag.

Tränar ni något idag?



8 kommentarer:

  1. Jag har sprungit. Tänkte att vädret ändå var lite halvdåligt men så efter halva min runda så sprack det upp, blev strålande sol och as varmt. Det var tungt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blir lite tyngre när det är så varmt...

      Radera
  2. Jag försökte springa igår, men det var för varmt. Ska se om jag kan yoga nu på morgonen .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste oxå ta mig i kragen och se till att yoga lite!

      Radera
  3. Ingen träning för mig! :) Vilar mig inför torsdagens lååånga pass på 6 mil :)

    SvaraRadera
  4. Fick till ett löparpass på fm men det var nästan för varmt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, egentligen ska man springa tidigt på morgonen eller sent på kvällen när det är så varmt.

      Radera