måndag 23 juli 2012

Paltkoma

Första dagen på semestern och första dagen i Pite. Har varit en soft dag, inte gjort så mycket utan mest slappat och tagit det lugnt.

Först hade jag tänkt att ta en springtur men kroppen kändes tung så jag bestämde mig för att vänta med träning tills imorgon.
Istället blev det äkta Pitepalt till middag, mums mums. Jag fick i mig fyra (!!!!) hela paltar (3 vanliga och en blodpalt).

  

Fyra paltar resulterade så klart i paltkoma så vad passade bättte än att solen kom fram och vi kunde sätta oss på bryggan och bara njuta av lugnet. Älskar att vara här på sommaren, det är så avkopplande! Mina föräldrar bor vid Piteälven och jag har en egen stuga på gården med sjöutsikt och sandstrand (sista bilden). Sämre kan man ha det! 

  



1 kommentar:

  1. Åh ljuvliga Norrland! Palt kan vara det bästa som finns!

    SvaraRadera