fredag 4 januari 2013

Bangkok

För att berätta lite mer om vår Thailandsresa och själv hålla kvar i de härliga minnena från resan så fortsätter jag att publicera semesterinlägg trots att det nu var ett bra tag sen vi kom hem.

De sista dagarna på vår 3-veckorssemester spenderade vi i Bangkok. Vi bodde  på ett hotell som heter Narai hotel. I mina ögon var det perfekt då det fanns ett litet gym samt en pool där man kunde hoppa i efter träningen och dessutom en grym frukostbuffé (ni som följt bloggen ett tag vet ju att frukost är mitt absoluta favoritmål).
 
Vi var många som tränade i Bangkok, inte bara jag utan syrran med familj och R var med lyfte lite vikter





Det fanns bland annat en kock som stod och gjort omelette där man själv fick välja vad man ville ha i







Förutom att träna, bada och äta gott blev det även en hel del shopping i Bangkok. Bjuder nedan på lite storstadsbilder.


Många påsar blev det.... : )


Jag och R passade på att sy upp varsin kostym



  
Hann även med ett besök i China Town, men vi blev inte så långvariga där då det var kaotiskt

Utsikten från hotellrummet





En liten del av allt som jag shoppade
  

12 kommentarer:

  1. Gå in och läs mitt inlägg ”Må du vila i frid” och skriv jätte gärna ner dina tankar om våldtäkter. Tack för din tid!

    SvaraRadera
  2. :) Härligt, underbart att blicka tillbaka på sådant här ju. Längtar liiite extra efter killen nu bara, hehe...han är i Thailand =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, inte meningen att framkalla denna känsla. ; )

      Radera
  3. Låter (och ser ut) som en toppenresa.
    Bara lyxen av att kunna välja sin egen omelett. Detaljer som är såå "perfekta"! :-)

    SvaraRadera
  4. Åh det ser verkligen toppen ut. :) Har aldrig vart i Thailand, men jag tror jag skulle gilla Bangkok. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bangkok är kul någon dag för shopping men inget ställe man vill vara på jättelänge. : )

      Radera
  5. Åh vad roligt att du delar med dig av så mycket bilder! Ser ut som en underbar resa med båda sol, storstad, mat och rörelse. Blir avis!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var verkligen en toppenresa! : )

      Radera
  6. Åh, vad härligt det ser ut! :D
    Förstår att du var nöjd med frukostbuffén, den ser verkligen helt fantastisk ut :) Mums!

    SvaraRadera