tisdag 8 januari 2013

Presenttips

Ska du köpa en present till någon som har allt, eller har du helt enkelt "torka" när det gäller att hitta en present. Då har jag ett tips på en rolig och personlig present. Jag tycker själv om att ge bort presenter och allra roligast är det om man hittar något riktigt personligt eller något man vet skulle passa personen i fråga.

När jag var på Hasseludden i början av december så hittade jag en fyll-i-bok som heter "en kärleksförklaring". Boken är förtryckt med olika rubriker såsom tex. "så här träffades vi", "första mötet på svärföräldrarna" osv, sen får man själv fylla i "sin story". Jag köpte boken, fyllde i och gav den till R i julklapp, blev väldigt uppskattat. En kul grej och något att titta tillbaka på, läsa och minnas när vi sitter i våra gungstolar och är gamla och gaggiga. ; )

Böckerna finns även i andra versioner som bland annat mamma, pappa, vänner och finns att köpa lite varstans har jag sett.



4 kommentarer:

  1. har sett dom där, dom är riktigt fina :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en fin present. Måste kika efter en sådan :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt. Älskar sånna grejer. :)

    SvaraRadera
  4. gav den där boken till mitt ex.. den är så gullig å rolig att fylla i :)

    SvaraRadera