fredag 29 juni 2012

Tillbaka på gymmet

Det verkar som jag har åkt på en riktig envis förkylning. Ena dagen känner jag mig lite bättre för att nästa känna mig sämre igen. Riktigt trist. Trots detta bestämde jag mig för att gå och träna imorse. Tänkte att antingen tränar jag ut den onda bacillen eller så blir det värre, orkar inte vila mera nu. Körde ett styrkepass för ben/rumpa och axlar på ett ganska folktomt SATS. Det gick bra! Tog inte i till max men inte heller jättelätt, någonstans mittemellan. Skönt var det ialla fall!



Hoppas på en solig helg så att vi kan ta en premiärtur (för i år) med båten. Har ju inte varit något båtväder ännu... Längtar ut i skärgården, det är avkoppling till max (nästan lika skönt som att åka till Pite).

4 kommentarer:

  1. Men hur mår du nu då?

    Men är du från Piteå? Halva min bekantskapskrets är ju därifrån :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det pendlar hela tiden. Just nu mår jag ok men är inte helt 100.

      Jajemensan. : ) Pitebor är överallt. ; ) Vi kanske har gemensama bekanta, vem vet!? : )

      Radera
  2. Det är så trist när förkylningar sätter stopp för träningen. Kul att det gick bra i alla fall! Bra att kunna välja mer styrkebetonad träning då. Kan det vara stadshagen?

    SvaraRadera