söndag 3 juni 2012

Idag..

längtar jag efter träning!

känner jag mig äntligen lite bättre.

konstaterar jag att träning nog inte är att tänka på åtminstone några dagar till, tyvärr! Åkte på en rejäl förkylning/influensa.

tänker jag på att jag mest troligt kommer att missa yogan imorgon, tråkigt då det är näst sista gången av kursen.

är jag inne på min tredje bok sen jag blev sjuk.

ser jag fram emot finalen i Mästarnas mästare som går på TV ikväll.

funderar jag på hur länge det dröjer innan jag kan göra som Kino MacGregor, se bild nedan.




6 kommentarer:

  1. Skönt att du är på bättringsvägen i varje fall men trist med yogan. Alltså den där övningen på bilden måste jag vara omöjlig... Jag blir rädd bara jag ser den! Fan va coolt att kunna göra den!!

    SvaraRadera
  2. Säger som FruH: bra att du mår bättre, men trist att du missar yogan.

    Bilden måste vara bearbetad i photoshop - jag ser ingen annan förklaring. ;)

    Vem är hon? Jag måste kolla upp henne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon heter Kino MacGregor och är helt fantastiskt inspirerande. Kolla hennes hemsida via länken ovan. Jag har henne på FB, Kino Yoga, där lägger hon upp mycket bilder, lägg till henne om du har FB.

      Radera
    2. Kolla även detta: http://www.youtube.com/user/KinoYoga?feature=mhee

      Radera
  3. Skönt att du mår bättre;)
    Besviken att inte Pillan vann, tycker hon var klart bäst!

    SvaraRadera
  4. Kul Bild. Ska kolla Youtube. trevlig blogg du har!

    SvaraRadera