onsdag 20 juni 2012

Onsdag

Godmorgon på er!

Vilken härligt morgon, solen skiner för fullt, det är man ju inte bortskämd med på sistone. Gymmade imorse; rygg, bröst och armar. Lika skönt som vanligt att börja morgonen med träning. Jag var lite seg i kroppen idag men jag tycker ändå att jag gjorde mitt bästa efter dagens förutsättningar. Jag brukar alltid köra lite mage efter varje pass men hoppade det idag och prioriterade några minuter i bastun istället. SATS medborgarplatsen öppnar inte förrän 06.30, kan tycka att det är lite sent. Flera andra SATS center öppnar 06.00, många börjar ju arbeta klockan 8.00.


8 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med dessa sommarmorgnar!! Och tränar man med på morgonen så blir ju dagen så mycket bättre ..
    Måste ta ett hårt styrkepass snart .. är lite dåligt med det på sommaren. Tränar hellre ute och då blir det mest löpning. Tänkte lägga upp ett cirkelpass i trädgården och bjuda in lite grannar .. ;) Lättare att peppa sig om man är några stycken.
    Ha en skön dag!
    =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken rolig idé att bjuda in grannar! : )

      Radera
  2. Härligt med morgonträning! Då ligger dagen 'ledig' efter det. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag föredrar att träna på morgonen, även om det ibland kan vara tungt när man ska stiga upp...

      Radera
  3. Så du tränar på SATS Medborgarplatsen, där brukar jag också hänga :)

    SvaraRadera
  4. Jag har det lite lyx där eftersom jag bor nära både Fridhemsplan som öppnar kl. 6 och St Eriksbron som öppnar kl. 6.30. Båda har dessutom bra med morgonpass. Eftersom jag kan börja kl. 9 passar morgonträning mig jättebra! Men bra tanke där att fler borde öppna snäppet tidigare. Tänker framför allt på småbarnsföräldrar som i stor utsträckning behöver kvällarna till annat.
    Jag hoppas du får en bra midsommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Perfekt att ha två ställen så nära.
      Hoppas att du hade en riktigt bra midsommar!

      Radera