torsdag 14 juni 2012

Sista dagen

Kom just att tänka på att idag är sista dagen på min tillstramningsperiod. Veckorna bara flyger iväg. Jag började den 8 maj så lite mer än 5 veckor har jag hållt mig från onyttigheter såsom godis och liknande. Nu är det ju inte så att jag äter jättemycket av den varan i vanliga fall heller, fast det händer då och då.

Jag brukar vara kass på att berömma mig själv eller ta åt mig av komplimanger men jag jobbar på det och klappar därför mig själv på axeln och säger "Bra jobbat Marie!" : ) Har inte tänkt ut någon speciell belöning men idag ska jag färga bryn och fransar och på måndag blir det klippning och slingning så jag kanske kan se det som en belöning. : )Ska bli skönt, känner mig rätt så dassig och glåmig just nu.....


8 kommentarer:

  1. Heja dig! Bra jobbat!! Och färgning och klippning kan absolut ses som en belöning. :)

    SvaraRadera
  2. Riktigt bra jobbat! Superbra belöning ju.

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig varit så mycket för sötsaker i form av godis men ingen kan ta ifrån mig min frukt och choklad!

    SvaraRadera