tisdag 12 juni 2012

5 veckor

avklarade av min tillstraming som slutar på fredag. Det har gått ganska bra, jag har inte ätit något godis, chips, fika eller annat onyttigt snack och det var ju det som var den stora grejen med det hela. Är hyfsat nöjd med kosten också förutom några få avstickare och att jag inte riktigt fick i mig lika mycket protein som jag tänkt.

Träningsmässigt är jag nöjd med de första 3 veckorna medan de sista två inte alls varit enligt min plan. Först blev jag sjuk och kunde inte träna på en vecka. Sedan kom jag inte riktigt igång pga andra omständigheter såsom dålig sömn och ett eller annat glas vin. Så kan det vara ibland, ingen idé att slå på sig själv för det. Bara att ta nya friska tag!

Utseendemässigt vet jag inte om det är så stor skillnad, jag tog inga mått innan, och väger jag mig gör jag aldrig då det inte säger ett dyft..

Fredag är som sagt denna period slut, kommer så klart att fortsätta äta så här eftersom det är så jag ätit de senaste 15 åren men inte lika strikt utan jag kan tex. unna mig lördagsgodis om jag nu är sugen på det...

Känns ändå bra att veta att det inte är någon större konst att vara utan sötsaker i några veckor.






2 kommentarer:

  1. Även om träningen inte varit som du velat sista veckorna så tycker jag du ska vara sjukt stolt. 5 veckors tillstramning är en bra tid. Grymt jobbat.

    SvaraRadera