fredag 1 juni 2012

Sjukuppdatering

Jag är fortfarande hemma och är sjuk, känner mig varken bättre eller sämre. Jag valde ialla fall rätt tid att vara sjuk, vädermässigt alltså, är faktiskt ganska mysigt att ligga inne när det regnar ute. Det har regnat hela dagen och verkar inte som att det ska sluta i första tagen..

Jag har som mest legat i sängen hela dagen och äntligen haft tid att läsa. Har hur mycket böcker som helst som ligger och väntar på att bli lästa (har dessutom beställt fler böcker idag), är nu inne på andra boken sedan igår. Som jag brukar säga; inget ont som inte har något gott med sig. ; )


När jag inte ligger i sängen och läser skrotar jag runt i myskläder...


....och dricker hett vatten med ingefära och citron medan jag lyssnar på regnet som smattrar mot fönstret


Hoppas på att vara bättre imorgon. Hade tänkt att gå och kolla på maraton och heja på min tremänning som ska springa. Tyvärr ser väderprognosen inget vidare ut för imorgon heller...

6 kommentarer:

  1. Bra att du ser det positivt vännen, som du säger är vädret perfekt att ligga inne och mysa i;) Kramar

    SvaraRadera
  2. Det låter faktiskt som att du har det rätt mysigt!

    Så mys på och krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Varmt vatten med ingefära, citron och honung är suveränt för sjuklingar. My cup of tea!

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Låter ju helt ok att va inne och läsa böcker när det regnar, men att vara frisk är väl iof ännu bättre;0)

    SvaraRadera
  5. Krya på dig, men som du säger, i det här vädret är det ganska skönt att ligga inne och läsa!

    SvaraRadera
  6. Precis som man ska göra när det är regnigt eller man är sjuk. Eller när båda inträffar! x3

    Krya på dig!

    SvaraRadera