tisdag 5 juni 2012

4 veckor

har passerat sen jag började min tillstraming. Fortfarade har jag klarat mig ganska fint och inte ätit något godis eller annat onyttigt snacks. Däremot har jag ju legat hemma och varit sjuk i fyra dagar och inte tränat på en vecka, känns sådär men det är sånt man inte kan rå över.

Tycker att det är svårare med maten när man bara går hemma och skrotar, nu gick det i och för sig bra men det känns som jag har ätit lika mycket (samma portionsstorlekar) trots att jag bara har legat i sängen och inte rört mig många steg. Frukost, lunch, middag och ibland kvällsmål har jag fått i mig men skippat eftermiddagsmellanmålet.


Nu är det 1 ½ vecka kvar, kanske borde jag vara ännu striktare med maten föra att kompensera denna vecka som jag varit sjuk, jag får se.... 

Imorgon tänkte jag försöka att mjukstarta med träningen genom att ta en pw alternativt gå till gymmet och styrketräna, får se hur kroppen känns imorgon.

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är. Jag tycker det är så svårt att låta bli "godis" på helgerna. Försöker äta lite "bättre" godis/snacks (lchf-varianter) men det är ju godis det med. Önskar jag kunde låta blir helt ...
    Ha en skön em/kväll!
    =)

    SvaraRadera
  2. Du är min idol;) så duktig!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att vara sjuk, det förstör så mycket.

    SvaraRadera