onsdag 27 juni 2012

Solsken

Härligt med sol idag! Tyvärr ingen träning för mig idag heller, min tanke i början på veckan var att jag skulle kunna gå till gymmet idag och köra ett pass men jag kände igår att det inte var aktuellt. Jag vill inte bli sämre eftersom jag nu tvingats vila från träning först en vecka och nu en vecka till. Däremot känner jag mig lite bättre för varje dag och hostar aningens mindre idag så förhoppningsvis går det åt rätt håll. Tog cykeln till jobbet idag, kändes i uppförsbacken att kroppen inte är helt frisk.
Den nya planen är att starta träningen på fredag med ett styrkepass.


Jag är så nöjd med min nya cykelkorg. I flera år har jag varit utan och jag vet inte hur många gånger jag har tvingats stanna och cykla bakåt då min träningsväska ramlat av pakethållaren. Köpte en cykelkorg som sitter fast, perfekt.

1 kommentar:

  1. Måste ockås köpa en cykelkorg när jag börjar jobba igen efter föräldraledigheten, hur bra som helst ju!

    SvaraRadera