torsdag 7 juni 2012

Bloggtorka och trötthet

Inspirerande rubrik eller hur?! ; )

Men just idag är en sån där dag då jag känner mig omotiverad och oinspirerad att blogga dessutom känns det som att jag inte har något att skriva om.

Sov riktigt dåligt inatt och därför blev det ingen yoga imorse, kroppen orkade helt enklelt inte. Det får räcka med träning för själen idag. Ska till min terapeut efter jobbet. Att gå i terapi är en väldigt bra investering i sig själv och något jag skulle rekommendera alla som har möjlighet. Tror att alla skulle ha nytta av att gå och pratat med någon, det är spännande (även jobbigt ibland), man lär sig mycket om sig själv och utvecklas som människa. Min svaga punkt som jag har jobbat med under åren är min självkänsla som ibland sätter krokben på mig. Jag har jobbat länge med mig själv i olika former, och har kommit en bit på vägen men har fler steg att gå för att bli min egen bästa vän.



Nya friska tag imorgon!

3 kommentarer:

  1. Visst har man många "upp & ner" .. har också varit trött & lite orkeslös ett tag. Har ändå gått att träna men tiden mellan är jag helt slut .. Vårtrött?? Jobbigt är det iaf.
    Terapi tror jag är bra för många .. jag kan tycka synd om mina vänner ibland då jag öser ur mig mellanåt ..
    Ha en bra dag & hoppas du fått mer energi!
    =)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du fick en givande eftermiddag. Jag tror vi människor behöver bra, verkliga (inte online) sociala kontakter för att vi ska må bra.

    SvaraRadera
  3. Tror ABSOLUT att många skulle må mycket bättre av att gå i terapi. Självkänslan är ingen lätt saka att jobba med, men härligt att du kommit en bra bit på väg!

    SvaraRadera