fredag 15 juni 2012

Svarta lådan

Igår när jag var och färgade frans + bryn så passade jag på att smita in på Balance och köpa med mig en lunch till idag. De säljer nämligen svarta lådan där och tänkte att det kan vara kul att testa eftersom jag ändå behövde lunch till idag. Jag valde halstrad laxbiff med gräslökssås och fullkornsris. Måste säga att det inte såg speciellt roligt ut. Hur smakade det då? Jo, betydligt bättre än det såg ut. Grönsakerna var inte de roligaste men laxen och såsen var jättegott. Ett plus också för den stora laxbiffen. Ibland när man köper mat ute tycker jag att det är lite snålt med proteinkällan. 79 riksdaler betalade jag för lunchen.



3 kommentarer:

  1. Är det i närheten av sats Hötorget? Kommer spendera helgen där på utbildningen. Är lite sugen på att testa svarta lådan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är inte så långt faktiskt, tar kanske tar 5-10 minuter att gå. Du kan gå upp i rulltrappan från Sats och sen direkt till vänster i den andra rulltrappan när du kommer upp. Därifrån går du rakt ner. Lästmakargatan 10.

      Radera
  2. De har en butik på Mäster Samuelsgatan 9. Där kan man välja mellan flera storlekar och rätter

    SvaraRadera