måndag 4 juni 2012

På benen

Är nu så pass frisk att jag kunde ta mig till jobbet imorse, yey! (eller ja, inte yey till att jobba men till att jag är piggare) Däremot är jag inte helt bra, hostar och snorar fortfarande lite så träningen får vänta nån dag till. Tog till och med bussen imorse istället för cykeln, bättre att vara försiktig så att jag blir helt frisk och inte åker på nåt bakslag och måste vänta ännu längre innan jag kan träna.


Blir ingen yoga idag men planerar att ta igen det senare i veckan.

5 kommentarer:

  1. Skönt att du är på benen men klokt att ta det lugnt!

    SvaraRadera
  2. Jag tar över stafettpinnen och är glad att se dig på benen. :)

    SvaraRadera
  3. Skönt att du mår lite bättre i alla fall;0)

    SvaraRadera
  4. Skönt! Ta det lugnt nu! Gud vad jag skrattade åt din bikinikommentar. Helt underbar!

    SvaraRadera
  5. Tack för fin kommentar inne på min blogg. Trevlig blogg du har. Här kommer jag att kika in igen och vilken UNDERBAR grön tröja du har på dig. Jag älskar grönt:) Trevlig helg!

    SvaraRadera